Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

Söndag

Av emelie - 11 mars 2012 10:54

Gormorgon!

Igår blev en bra kväll, skriver om det senare och så lär jag också lägga upp några svammelbilder!;)

Idag ska jag träffa Emelie på stan och äta lunch..kul att träffa henne igen, inte träffats på 10  år trorja!:O

Åhh vad gammal jag känner mig nu..menmen, bara 2 år kvar tills studenten och sen fyller man 60..typ så det är!


Men nu ska jag göra mig färdig för att sen gå in till stan!

Ha en bra dag!

PUSSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emelie - 2 juni 2012 13:56

Känner att jag bara måste få skriva av mig nånstans, att få ut känslorna på något sätt. Livet är inte en dans på rosor och det vet jag, men varför finns det vissa som gör allt och då menar jag verkligen ALLT för att man ska må dåligt?! Så jävla i...

Av emelie - 11 april 2012 13:17


Är så sjukt less på dig, du gör allt för att jag ska må dåligt. Jag fattar inte hur jag kunde tro så mycket gott om dig, men nu har du visat din riktiga sida. Den riktiga sidan som jag inte tror att någon vill se, det är så många andra än mig som...

Av emelie - 10 april 2012 11:15

Tänkte berätta lite om hur det är att leva med en ätstörning, och då i det här fallet anorexia. Det var en kompis som frågade mig hur det kändes att ha det, och det är en fråga som jag inte tror att man svara på. Personen som är sjuk är ju ofta i...

Av emelie - 21 mars 2012 18:19

Idag har jag typ hunnit med en massa saker..tycker iaf jag, men det bästa av allt var iaf träningen! Jag och frun drog till gymmet och tränade igenom HELA kroppen! Så sjukt skönt och det känns nu!! Vi tredubblade även allt som vi brukar göra, s...

Av emelie - 19 mars 2012 17:40

Kommit hem från gymmet för en stund sen, idag körde vi armar,mage å rygg vilket var sjukt skönt! Imorgon blir det ben och rumpiiis ;D Men nu tänkte jag plocka lite i rummet och bädda rent i sängen!   På skolan fick vi rulla permanent och lägg...

Presentation

Hej!
Mitt namn är Emelie och här tänkte jag dela med mig om min resa från sjuk i Anorexia Nervosa som jag blev diagnotiserad i september 2010.Här vill jag kunna dela med mig av min resa och hjälpa andra,och motverka att andra genomlider helvetet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards