Alla inlägg den 11 mars 2012

Av emelie - 11 mars 2012 19:34

Var som sagt och träffade Emelie på stan idag..kändes inte alls som att vi inte hade träffats på typ 10 år..hade saker att prata om hela tiden!

Började med att vi satte oss på ett fik och lunchade..kollade sen på klockan och upptäckte att vi hade suttit där i 2 timmar och 45 min haha;)

Sen gick vi en sväng och kollade på skor,smink och parfymer!

Sjukt kul och trevligt var det iallafall att träffa den fina flickan, och nu sa vi att det inte skulle ta 10 år till nästa gång!;)


När jag kom hem dröjde det typ 5 minuter, sen var Sandra här!

Vi satt och pratade osv..sen kom även Julia hit och jag fixade till hennes lugg lite och tunnade även ur håret.

Sen gick vi ut en sväng och Julia gick till sin pojk.

Men nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men ska skriva om gårdagen sen när jag har bilderna!:)

PUSS

Av emelie - 11 mars 2012 10:54

Gormorgon!

Igår blev en bra kväll, skriver om det senare och så lär jag också lägga upp några svammelbilder!;)

Idag ska jag träffa Emelie på stan och äta lunch..kul att träffa henne igen, inte träffats på 10  år trorja!:O

Åhh vad gammal jag känner mig nu..menmen, bara 2 år kvar tills studenten och sen fyller man 60..typ så det är!


Men nu ska jag göra mig färdig för att sen gå in till stan!

Ha en bra dag!

PUSSS

Presentation

Hej!
Mitt namn är Emelie och här tänkte jag dela med mig om min resa från sjuk i Anorexia Nervosa som jag blev diagnotiserad i september 2010.Här vill jag kunna dela med mig av min resa och hjälpa andra,och motverka att andra genomlider helvetet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards