Alla inlägg under december 2011

Av emelie - 25 december 2011 11:18

Igår på morgonen när jag vaknade kändes det som att det skulle bli en riktigt tung dag.

Jag låg och funderade på julen förra året..en skräckupplevelse.

Vill aldrig att det ska bli så igen.Hemskt

Det var så otroligt många tankar som virvlade runt i huvudet som påminde mig om förra året.

Jag bestämde mig för att inte tänka på det mer sen, och det gick faktiskt väldigt bra!

En tung jul var det, men sååå mycket bättre än den förra.

Idag har vi jul igen, och jag ska bara njuta!

Jag älskar julen, inte för paketen, men för att familjen samlas och man bara umgås.


Julen 2010

 

Julen 2011

 


Julen igår var så bra.

Men än är julen inte över, vi har en till jul att fira idag!

Hoppas alla får en fin juldag.

Pusss

Av emelie - 17 december 2011 23:23

Heej..

Sara kom hit ikv..woohoo!!

Ringde henne och fråga om hon ville komma kring kvart i 10, en kvart senare var hon här!;D

Har typ inte varit med henne sen luleåkalaset, så kul att umgås med flickan nu! Saknad var hon iaf:)

Ikväll ska vi väll se typ film eller nå:))

Kanske slänger in nått litet inlägg senare!

Nu ska vi flumma påå!

pusss

Av emelie - 17 december 2011 20:58

Heej!

Har inte haft tid att blogga idag..men nu gör ja ju de iaf!:)

Började dagen med att kliva upp, sen for vi iväg till storheden och köpte nån spelgrej..

Sen hem, gick då och kollade vars dom hade nån vit iphone 4s..dom hade på Grafit..så då blev de att köpa en sån där.

Då blev man 6000kr fattigare, men en ny ihone rikare!! ångrar då inte mitt köp,den är så sjukt bra och jag ÄLSKAR den!!!:D

Sen ahr vi haft främmande, det var morfar,Caisa och gammelfarmor som kom på besök.

När dom hade farit åt vi gomiddag med oxfilé,nån potatisgrej och en svingod sås!

Sen har vi bara tagit det lungt, suttit och pratat osv..

Men nu ska jag gå och vara lite social med familjen,hoppas ni får en bra kväll!

Min nya lilla skönhet!;D 


Pusss

Av emelie - 16 december 2011 20:51

Carolina Gynning (mot sommaren blir det nog den här hårfärgen!)

Lady Gaga

   

Nicole Richie

Ashley Olsen

Jessica Simpson

Ingen aning vad hon heter:/

   

  Skriv gärna vad ni tycker!!

Av emelie - 16 december 2011 20:28

Idag är en jobbig dag..

Efter mötet idag gick jag ut därifrån med en enorm lättnad.

Kändes så bra att man fick prata av sig.

Hon är så otroligt duktig, förstår exakt hur man menar..

Allt man säger, hon fattar och hjälper.

Vet inte hur jag ska tacka den människan, ja, jag vet att det är hennes jobb.

Men det känns som att hon tar det på riktigt, mer än som ett jobb.

Måste bara få säga tack,TACK till ALLA som finns där!!<3

 

Saknar dig så sjukt mycket syster,går inte att beskriva med ord!

Jag älskar dig och hoppas att vi snart kan träffas igen!

Om inte du kommer upp snart så kommer jag ner till dig!<3<3<3

(tog första bästa bild)

Av emelie - 16 december 2011 20:01

 
Av emelie - 16 december 2011 18:48

Idag hade vi kundmottagning igen.

Då tonade vi mitt hår, som vart för mörk för löshåret nu..FUCK!!

Så nu ät jag typ lite mer violett/kall röd än vad jag var innan..men ska nog troligtvis tona in löshåret till samma färg så man kan ha det på jul och nyår iaf!:D

Men annars vart det en fin färg..tack Ellen!:)


När vi slutade var jag med Ida en stund, tills jag skulle på ett möte, efter mötet gick jag och höll Lispan sällskapen stund tills hennes taxi kom..Sen hem,sen handla för middag:)

pusss

Av emelie - 15 december 2011 19:14

Idag började vi 8.15 istället för 12, vi började med egen hårvård idag på förmiddagen och så slutför vi det imorgon på förmiddagen så får vi typ sluta tidigare:)

Jag blekte en massa slingor i hätta/hetta (hur de nu stavas?!?) på Ellen och det vart en väldigt fin och naturlig blond färg!:) Hoppas hon blev nöjd:)

Vet inte riktigt hur jag ska göra med löshåret, om jag ska klippa det nå eller inte, kanske gör det efter jul/nyår..men ja vet inte, men jag ska iallafall färga mitt eget hår så det blir samma färg som löshåret, eftersom jag nu bara hade i en lättoning som bara rinner ur mer och mer för varje gång man duschar..lite synd :(

Men kanske laddar upp en massa bilder på olika frisyrer jag skulle kunna tänka mig sen:))


Ska kolla om jag hittar nå bilder,hörs sen:)

Pusss

Presentation

Hej!
Mitt namn är Emelie och här tänkte jag dela med mig om min resa från sjuk i Anorexia Nervosa som jag blev diagnotiserad i september 2010.Här vill jag kunna dela med mig av min resa och hjälpa andra,och motverka att andra genomlider helvetet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards