Alla inlägg den 1 december 2011

Av emelie - 1 december 2011 17:53

Heej alla fina:)

Har inte bloggat nå i veckan på grund av tidsbrist..

I måndags var jag på stan med Ida och kollade lite julklappar..

Sen på tisdagen följde jag med hem till Lispan efter skolan och klippte henne:))

Igår pluggade jag..

Och idag har det varit skola, sen direkt hem för att klippa mammas kompis,hon kommer från Sri Lanka, så håret var typ indiskt..och jääättelångt och svin tjockt;O

Men det var kul att få testa det också, och nöjd vart hon.

Ikväll ska jag klippa mamma eftersom det är kundmottagning imorgon, ska tona henne då så klipper henne ikv då.

Anna och Irene ska kolla igenom klippningen imorgon, så är typ nervös..hoppas det blir bra:))


Om ni har tur kanske jag tar lite förebilder på klippningen och färgningen så får ni se hela resultatet imorgon:)

Pusss

Presentation

Hej!
Mitt namn är Emelie och här tänkte jag dela med mig om min resa från sjuk i Anorexia Nervosa som jag blev diagnotiserad i september 2010.Här vill jag kunna dela med mig av min resa och hjälpa andra,och motverka att andra genomlider helvetet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards