Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av emelie - 28 oktober 2011 17:01

Hur ska man någonsin kunna bli fri från det här och besegra monstret på insidan..

Så tänkte jag också, men tillslut släppte jag kontrollen mer och mer, och det har ju bara lett till det bättre.

Om jag fortfrande hade varit kvar där jag hade varit, när det bara blev värre och värre..då kanske jag inte hade suttit här idag, men nu sitter jag här, jag är tonåring och har roligt!

Man ska inte behöva gå igenom det här, det är sjukt, man är drabbat mer eller mindre för resten av livet.

Men man kan dölja det, och bara knuffa undan monstret när det vill visa sig och istället bara gå emot.

Man SKA verkligen ta emot hjälpen när man får den, man tycker inte om den först, men jag kan LOVA att man kommer tacka efteråt!


Ha en bra fredagskväll! puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
Mitt namn är Emelie och här tänkte jag dela med mig om min resa från sjuk i Anorexia Nervosa som jag blev diagnotiserad i september 2010.Här vill jag kunna dela med mig av min resa och hjälpa andra,och motverka att andra genomlider helvetet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards