Alla inlägg den 3 januari 2012

Av emelie - 3 januari 2012 23:13

Sitter här med Jennifer nu.

Vi har varit ute en sväng å nu äter vi lite glass..nyttiga tjejer häär..;)

Annars har vi inte gjort så mycket, lockat å plattat håret på henne.


Imorgon blir det stan och shoppa lite, föroppningsvis..om man nu hittar något.

Och imorgon SKA vi pallra oss iväg till gymmet!!

Det har jag bestämt!!;)

Imorgon kommer det lite bilder..

Ha det bra, pusss

Av emelie - 3 januari 2012 16:36

Sitter just nu på busstationen och väntar på min fina fru!Ikväll ska vi dra oss till gymmet och sen hitta på nå skoj;DIdag har jag varit på stan en stund med Julia,Jessica,Razmus och Lispan..Himla kul att träffa alla dom igen,blir alltför sällan nu(bortsett från lispan då;))Så nu sitter jag då på busstationen och väntar in Jennifer med Julia som ska ta en buss hem:)Men ni får ha en bra dag så hörs vi sen:)Pusss

Av emelie - 3 januari 2012 13:06

Fråga: Dricker du? :)


Svar: Nej jag dricker inte.

Jag tycker det är onödigt att dricka, men jag har absolut inget emot dom som gör det.

Jag tycker att man kan ha lika roligt (om inte roligare) utan alkohol.

Dessutom vet jag inte hur min kropp skulle reagera på alokhol när jag varit så pass sjuk som jag var för mindre än ett år sedan, så därför skulle jag inte utsätta den för det.

Dessutom är det coolt att säga nej!!;)


(Tar absolut inte illa upp för sånna här frågor, men det skulle vara kul om man lämnade namn och kanske en blogg om man nu har det!) :D



Presentation

Hej!
Mitt namn är Emelie och här tänkte jag dela med mig om min resa från sjuk i Anorexia Nervosa som jag blev diagnotiserad i september 2010.Här vill jag kunna dela med mig av min resa och hjälpa andra,och motverka att andra genomlider helvetet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards