Alla inlägg den 7 januari 2012

Av emelie - 7 januari 2012 14:03

Nu ska jag ta tag i det här med blogg en gång för alla!

Men nu under lovet har man gjort annat än sitta vid datorn och blogga..

Jag var ju då som sagt hos Jennifer fredag till söndag förra veckan, sen kom Lispan till mig måndag-tisdag, sen 2 min efter hon tagit sin buss hem kom Jennifer och var hos mig tisdag-torsdagkväll..och igår var jag på storheden med Sara och Sandra och sen umgicks jag med Sara även på kvällen.

Så nej, jag har typ inte haft tid att blogga:)


Idag har jag inga planer än så länge..tror jag då:)

Ska nog bara ta det lungt och försöka ställa tillbaka dygnet eftersom skolan börjar på tisdag..

Men nu ska jag plocka iordning lite, bädda sängen osv..

Ni får ha en bra dag så hörs vi senare!!:)


Presentation

Hej!
Mitt namn är Emelie och här tänkte jag dela med mig om min resa från sjuk i Anorexia Nervosa som jag blev diagnotiserad i september 2010.Här vill jag kunna dela med mig av min resa och hjälpa andra,och motverka att andra genomlider helvetet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards