Alla inlägg den 14 januari 2012

Av emelie - 14 januari 2012 16:54

Har inte haft tid att blogga något under veckan, har haft fullt upp heela tiden!

Men iaf, i helgen är Jennifer här hos mig och ikväll ska vi ut och äta middag med några från min gamla klass som man inte träffat på länge så det ska bli roligt att få träffa dom igen!:)


Annars så var jag hos Jennifer förra helgen..dygnade söndag-måndag och sen blev det stan osv, sen for jag hem på kvällen.

Sen på tisdag så var det skola, himla trött man var då, menmen..

Sen har det varit skola hela veckan och på fredagen så hade vi frisör..det var en från wella (tror jag) som kom och hade föreläsning om permanent osv..:) väldigt intressant faktiskt!


Men nu ska jag kasta min in i duschen och göra mig iordning..vi hörs, pussisar!!

Presentation

Hej!
Mitt namn är Emelie och här tänkte jag dela med mig om min resa från sjuk i Anorexia Nervosa som jag blev diagnotiserad i september 2010.Här vill jag kunna dela med mig av min resa och hjälpa andra,och motverka att andra genomlider helvetet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards