Alla inlägg under november 2011

Av emelie - 25 november 2011 15:38

ÄNTLIIIGEN FREDAG!!!!

Varit på skolan idag, frisör hela dagen..

Fick bleka folieslingor på Viola-dockan:)

Sen gick dom igenom kundmottagningen som vi har nästa vecka på fredag..grymt nervös jag är inför det;/

Men det ska nog gå bra!

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska plocka upp mig för att åka vidare mor rosvik och vara med Hannapanna..


Men jag bloggar mer ikv..puss  

Bara för att jag vill ha sommar igen!!!

Av emelie - 24 november 2011 22:29

Har varit och bakat med Hanna, kom just hem:)

Kan säga att det var ganska kaos medans vi bakade..men vi lyckades;D

Bakade bröd och en massa chokladbollar, och imorgon kanske det blir nå kladdkakemuffins eller liknande!

Sen var det bara att städa det vi hade grisat ner..inte så kul,men sånt måste också göras.

Så nu är jag lite less på att baka,iaf chokladbollar, de måste ju vara det drygaste man kan baka;O


Nu ska jag kolla runt lite, sen ska jag lägga mig och läsa..  

Min *lilla* misse Diesel<3

Vi hörs,pusss

Av emelie - 24 november 2011 16:17

Just ni sitter jag och kastar i mig lite mat, har varit och tränat och ska nu vänta in Hanna..

Sen bär det av till rosvik för att hamdla ingredienser och baka!!;D

Idag har vi haft engelska och matte..åhh ja är lite stolt just nu, för ja fattar matten:O ett under har skett!!

Men nu ska jag äta upp och göra mig iordning så jag är klar när hon kommer..puss<3

Av emelie - 24 november 2011 08:09

Godmorgon!

Sovmorgon idag, men självklart så ska man vakna tidigt då..men man slipper iaf stressa;)

Efter skolan blir det att fara till rosvik med Hanna och baka färdigt allt inför lördag..sen blir det nog att fara dit imorgon också för att ställa iordning allt:))

Men nu ska jag fixa en massa grerjer, skriver lite sen:)

puss

Av emelie - 23 november 2011 21:19

     

 
Av emelie - 23 november 2011 21:17

   

 
Av emelie - 23 november 2011 21:10


   

   


 

Av emelie - 23 november 2011 20:05

Heej!

Kom hem för ett tag sen, det gick rätt så bra med håruppsättning och sminkningarna.

Fick göra 3 håruppsättningar och 3 sminkningar:)

Laddar upp bilder ikväll om jag ids sätta in dom på datorn, annars imorgon!:)

Redan torsdag imorgon, då blir det nog att baka med Hanna tills på lördag då vi ska stå på en julmarknad;)


Men ni märker ju om bilderna dyker upp..pusss

Presentation

Hej!
Mitt namn är Emelie och här tänkte jag dela med mig om min resa från sjuk i Anorexia Nervosa som jag blev diagnotiserad i september 2010.Här vill jag kunna dela med mig av min resa och hjälpa andra,och motverka att andra genomlider helvetet!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards